Freitag, 12. März 2010

NEW Plane in the HANGAR!!!! Giant Epo Mustang P51d 1450 (from ready2fly)

Die ersten spannenden Momente wurden hier festgehalten (ok im Video kommt die Spannung nicht so gut rüber :-) Gas gab ich nur sehr sachte (ca. 25%?)
Beim EZFW musste ich etwas Schaumstoff wegschneiden, da sonst die Räder etwas hängen blieben - ein anderes Loch auf dem Fahrwerkshalter ging bei mir nicht...
Die Geschwindigkeit des EZFWs muss ich noch auf der Futaba FF10 verlangsamen - das schaut ned scale aus...

These were the first cool moments after plugging in the battery. I gently tried about 1/4 throttle.
On the retracts I had to cut some foam - otherwise the gear would have been blocked. I couldn't use the second hole in the metal part of the landing gear (which would have made it shorter).
I have to work on the speed of the retracts on my futaba ff10.

Keine Kommentare: